Kunder

I løpet av de siste 5 årene har Topdog hjulpet mange kunder med å implementere SEO & Content-prosjekter. Vi tenker at den vanskeligste oppgaven ikke er å vite hva som skal gjøres, men hvordan man får ting gjort sammen med kunden og gjennomfører et SEO-prosjekt. Da vil du forstå hvorfor vi i våre case-videoer diskuterer hvordan det er å jobbe sammen med oss i Topdog. Den viktigste faktoren for å lykkes med et SEO-prosjekt avhenger av hvor mye vi kan tilpasse oss deg som kunde og anvende våre nåværende endringsprosesser basert på dine unike forutsetninger.

Kontakt Topdog SEO!

Hvis du ønsker å komme i kontakt med Christian hos Topdog og diskutere søkemotoroptimalisering og innhold

  • Anders Sjöberg, Anticimex om hvordan det er å gjøre lokal SEO med Topdog i flere land

    Topdogs oppdrag på Anticimex

    Topdog hjalp Ancitimex med å implementere lokal SEO i Danmark, Norge og Spania. Lokal SEO innebar i dette tilfellet å ville rangere for eksempel "Control de plagas Madrid" og flere andre kommersielle ord relatert til Madrid og Anticimex.

    Omstendighetene ved Anticimex var at teknologiforbedringer ble håndtert via Anticimex-kontoret i Stockholm og innholdet ble håndtert lokalt.

    For å lykkes med prosjekter som dette kreves tydelig planlegging og i oppdragsperioden må du ha en styringsgruppe for å styre prosjektet. Dette fordi flere parter er involvert og dette skaper høy kompleksitet.
  • Lifesum på å gjøre SEO i USA med Topdog

    Topdogs oppdrag på Lifesum

    Lifesum er et av Sveriges mest suksessrike appselskaper. Produktet deres er en helseapp som hjelper brukeren å leve et sunnere liv. Lifesum har programmer for å måle kundenes vaner rundt trening og mat.

    Lifesums marked er USA og det var også der Topdogs oppdrag var. Lifesum ønsket mer kommersiell trafikk og nye brukere.

    For å lykkes med dette måtte Topdog hjelpe Lifesum med teknologi, innhold, lenker, brukeropplevelse og sørge for at alle disse delene ble implementert, fungerte i praksis og virkelig fikk nye brukere.

    Ved starten av prosjektet hadde Lifesum lite organisk trafikk fra Google i tillegg til merkevarerelatert trafikk, ved slutten av prosjektet hadde de et sekssifret antall besøkende fra amerikanske Google hver måned.
  • Pontus Holgersson, Consector, om SEO og innhold i finanssegmentet

    Om å la Topdog gjøre SEO i det nest tøffeste segmentet i Google

    Consector er en låneformidler, i likhet med Lendo. De er aktive i det nest tøffeste segmentet i svenske Google. Ofte er klikkprisene i AdWords rundt 300 SEK/klikk.

    Da Topdogs arbeid begynte, hadde Consector ingen Google-trafikk overhodet. Vi har siden jobbet med teknologi, innhold, lenker og brukeropplevelse.

    Topdog har bygget strukturer innenfor disse fire faktorene som genererer +70 000 klikk i måneden til Consector fra svenske Google. Omtrent +10 000 av disse klikkene er svært verdifulle og brukeren er nær ved å ta opp et lån. De representerer en verdi på flere millioner SEK i måneden.
  • Ruth Länsman, Ambea, om hvordan det er å gjøre lokal SEO med Topdog

    Utfordringen var å sikre at Ambea kunne gjennomføre SEO-prosjektet selv

    Ambea er et børsnotert selskap som jobber med eldreomsorg og omsorg i Norden.

    Vårt oppdrag var å kreve Ambeas lokale SEO-innsats. Topdog produserte tekniske krav, designmodeller, søkeordanalyse og innholdsspesifikasjoner. For å skape den rette konteksten for Ambea, trengte vi å skape innsikt i hva som skulle implementeres.

    I tillegg til dette trengte Ruths kollegaer opplæring og vi måtte sørge for at de kunne gjennomføre prosjektet uten Topdog som prosjektleder.

    Oppdraget gjaldt to av Ambeas nettsider.

  • Snusbedriften om Topdog

    Carl P Kart om å gjøre SEO, SEO-prosesser og innhold med Topdog

    Topdog har jobbet sammen med Snusbolaget i lang tid. Vi har bygget SEO-prosesser, kvalitetssikret SEO og laget innhold for mange regulerte markeder.

    Utfordringen med Snsubolaget er at produktet, tobakken, er svært strengt regulert, og det gjør at vi i Topdog har måttet bygge prosesser som krever at eksperter og advokater gjennomgår innholdet vi produserer.

    Det gjør også SEO til en svært viktig aktivitet for Snusbolaget. I mange markeder er SEO den eneste måten å finne nye kunder på, da nesten all annen markedsføring er forbudt.