Sveriges beste linkbuilding
Noen ganger kommer vi over virkelig geniale løsninger som fortjener å bli fremhevet litt ekstra. I denne videoen forteller Christian om den beste lenkebyggingen han har sett i Sverige. Ta en titt og bli inspirert.
Transkriberer videoen Hei, jeg heter Christian. Jeg driver et SEO-byrå som heter Topdog. Vi jobber med det som kalles søkemotoroptimalisering . I dag skal jeg ikke løse problemer, jeg skal fortelle deg om en rekognosering. Sveriges beste lenkeanskaffelsesbegivenhet, Sveriges beste lenkeanskaffelsesbegivenhet som jeg noen gang har sett . Vi hadde privilegiet av å jobbe med Sportamore en god stund. De gjorde en helt genial ting. Sportamore retter seg mot kvinner, og sko er viktig i prosessen. De tok rett og slett over et konsept kalt Girl Mile. Når jeg sier «ta over» mener jeg ikke at de var en sponsor, og det var Sportamore på klistremerker og t-skjorter. De tok over hele prosessen. De flyttet hele Tjejmile til Sportamore. Når du for eksempel ønsker å registrere deg eller samhandle på andre måter med Tjejmile, må du gjøre det hos Sportamore. Konsekvensene av dette var at alle lenkene som Tjejmilen hadde skapt gjennom mange år, fantastiske lenker fra SVT, alle de største medieselskapene i Sverige, hundrevis, flyttet over til Sportamore. Ikke bare det, alle brukere. Så snart du registrerte deg, hadde spørsmål eller trengte å oppdatere noe, måtte du gå til Sportamore. Da visste Sportamore at du var en jente, interessert i å løpe. Dette gjorde at de kunne selge flere løpesko. Briljansen er ikke bare at du har alle forbindelsene. Briljansen var at du påvirket hundretusenvis av mennesker i målgruppen din. Dette er også det interessante med lenker. Den beste koblingsbyggingen skjer ikke når du ringer SEO-byrået ditt og ber dem om en lenke fra deres SEO-nettverk. Det er nok den verste metoden. Den beste metoden er alltid når koblingsaktivitetene er knyttet til merkevarebyggingsaktivitetene dine, og det fungerer. Du har gjort reell analyse av merkevaren din, og du har reell aktivitet. Det er slik det skjer. Så kommer de bare. De fleste savner dette. Man savner integrasjonen mellom merkevarebygging og lenker, SEO . Men de som kan klare det, de kan absolutt overgå det Sportamore har gjort. Jeg vil også gi kreditt til den som kom opp med dette konseptet. Han heter Joakim Friedman, et geni. Takk for meg og hvis du vil snakke mer om hvordan du kobler sammen tagger og lenker , er du velkommen til å ta kontakt.