Slik sparer du penger på AdWords gjennom god SEO
Transkriberer videoen Hei, jeg heter Christian og driver et søkebyrå som heter Topdog . Vi jobber mye med SEO og Content Marketing , faktum er at det er det eneste vi gjør hver dag. Et spørsmål vi skal snakke om i dag er hvordan SEO kan hjelpe AdWords . Det er ikke et kjent faktum at når du forbedrer SEO, gir det deg også muligheten til å spare penger på AdWords, eller utvide det. La meg forklare. La oss ta et eksempel fra min bransje, søkemotoroptimalisering . Søkemotoroptimalisering er ikke et ord, det er X antall varianter, X antall behov. Når du bryter ned disse ulike behovene innen søkemotoroptimalisering, ser du hvor forskjellige de er. For eksempel har du ordet «søkemotoroptimalisering», men du har også ordet «søkemotoroptimalisering Stockholm», «søkemotoroptimalisering Gøteborg», «søkemotoroptimalisering Malmö» og så videre. Når du så oppretter disse destinasjonssidene og bruker dem i AdWords, øker kvalitetspoengene til kontoen din, og da synker prisen. Da er det også rimelig å tro at konverteringen vil gå opp. Så når du forbedrer SEO, når du bedre møter brukernes behov i Google, vil du spare penger andre steder eller øke effektiviteten, avhengig av hvordan du måler. Hvis du ønsker å diskutere dette mer detaljert eller lære hvordan du oppretter disse sidene, vennligst kontakt meg. Hvis du vil se eksempler på hvordan vi har gjort det, kan du Google » søkemotoroptimalisering Stockholm » eller » søkemotoroptimalisering Gøteborg «, så kan du se hvordan vi har bygget det på siden vår og få en referanseramme . Takk skal du ha.