Av

Uppdaterad: November 24, 2022

Lathund – Hvordan skrive for søkemotorer!

Skriv for Google

Lathund for hvordan du skriver for Google og SEO:

  1. Ikke skriv for Google, skriv for brukerne dine. Vipp disse brukerne slik Google vil dit brukerne vil!

Ikke skriv det du vil skrive om, skriv hva brukerne dine vil lenke til !

Tre måter å finne ut hva folk vil lenke til!

Det er tydeligvis ikke en tur i parken for å finne ut hva folk vil linke til, så du får tre tips fra meg, som gjør det litt mindre vanskelig! Metode 1: Du vet alt om brukerne/leserne dine slik at du allerede vet hva de ser etter, hva de er sultne på og hva som engasjerer dem. Metode 2: Bruk Topsy for å finne ut hva som er populært blant andre! Topsy samler inn data om hva folk tvitrer om. Her kan du for eksempel enkelt se hva som er populært blant disruptive mennesker og skrive innhold som ligner på det innholdet, men med din egen vri på innholdet. Du kan da kontakte de som har delt innholdet og tvitre/lenke/kommentere dem. Skriv for SEO Metode 3: Bruk MajesticSEO til å analysere en nettsides lenkestruktur og finne ut hvilket innhold nettsidens brukere lenker til. Da kan du skrive lignende innhold, men med din vinkling og ta kontakt med de som har linken til disruptive og be dem linke til innholdet ditt. Nedenfor kan du se hvilket innhold som er mest linket på disruptive.

Bruk majestetisk SEO for å forstå brukerne dine

Nå er det opp til deg å teste denne prosessen for å forbedre din Google SEO . Hvis du velger å gjøre det, vennligst legg igjen en kommentar eller send en e-post og fortell oss hvordan det gikk!

Författare

Christian Rudolf

Ägare & Sökmotorkonsult på Topdog SEO

Med +10000 timmar av Sökmotoroptimering och Processutveckling kan jag hjälpa ditt företag att skaffa sig ett försprång i Google!