Hva en administrerende direktør trenger å vite om hvordan man gjør et SEO-prosjekt!
SEO kan virke uforståelig. Etter å ha sett denne videoen vil du ha en forståelse av hvordan du som administrerende direktør må tenke for å sikre at organisasjonen din lykkes med sin seo-investering .
SEO som et eksempel
I dag skal vi snakke om hva du trenger å vite om SEO for å ta gode beslutninger. Vi i TopDog ser SEO som en Case , for å bygge en Case må du kjenne til;
- Hva å gjøre
- Hvordan det skal gjøres
- Hvem skal gjøre det
- Når vil det gjøre det
- Verdien av prosjektet
- Risikoer
[mer_info_skjema]
Gjennomføringen av søkemotorprosjektet
Som beslutningstaker for et SEO-prosjekt bør du vite hva du skal gjøre, og hvordan du implementerer prosjektet sammen med din klient. Når du vet "hva" og "hvordan", kan du begynne å diskutere og tildele ansvar. Hvis du ønsker å bruke et eksternt innholdsbyrå eller webbyrå, er databehandlingen din avgjørende, da du ønsker å ha flere og flere involvert. Uansett hvordan du ønsker å jobbe, er det alltid viktig å ha en fornuftig timeplan.
Verdien av SEO er viktig
For at en beslutningstaker skal kunne ta en innsiktsfull beslutning, må man selvsagt kjenne verdien av SEO , dette for å kunne prioritere mellom andre prosjekter.
Risikoer innenfor SEO-prosjektet
Alle prosjekter har en risiko. For å minimere risikoen bør det tidlig dannes en god idé hvor det kan oppstå problemer gjennom hele prosjektet. Det kreves planlegging for å håndtere mulige problemer underveis.
Innsiktsfull beslutning om SEO
Først når du har gått gjennom alle disse trinnene kan du ta en informert beslutning. Som med alle godt planlagte prosjekter, er bedre resultater mer sannsynlig når ledelsen tar en informert beslutning om prosjektet