Trenger du hjelp med internasjonal SEO?
-
Kontakt oss
Kontakt oss for mer informasjon om internasjonal SEO.
-
Avtale et møte
Vi booker et møte og diskuterer hvordan vi kan hjelpe deg.
-
Analyse
Vi gjør en analyse basert på din unike situasjon.
-
Sitat
Vi sender inn prosjekt- og kostnadsforslag.
Internasjonal SEO betyr at du strukturerer og skalerer innholdet ditt (eller produktdatabasen din) til andre markeder og andre språk. Internasjonal søkemotoroptimalisering er en type SEO-strategi som fokuserer på et mer spesifikt SEO-problem, det vil si flerspråklig SEO.
Hvis du trenger hjelp eller råd innen internasjonal eller flerspråklig SEO, ikke nøl med å kontakte oss på Topdog!
Hvem trenger global SEO og når?
Hvis du kjenner deg igjen i noen av spørsmålene nedenfor, er det sannsynlig at du trenger internasjonal SEO:
- Du er en e-forhandler som ønsker å skalere sin virksomhet til flere land.
- Du er i ferd med å gjennomføre en internasjonal ekspansjon.
- Du ønsker å gjennomføre en internasjonal ekspansjon, men føler deg usikker på hvordan du gjør det og verdien av en slik ekspansjon.
- Du oppfatter nettsiden din som rotete og dårlig fungerende i et internasjonalt perspektiv.
- Du vil vite om du gjorde noe galt når du gjorde internasjonal SEO tidligere.
Hvordan fungerer Topdog International SEO?
Internasjonal SEO er en nisje SEO-strategi fokusert på et spesifikt problem. Vi lager en SEO-strategi og hjelper deg med å implementere handlingsplanen basert på samme filosofi og prinsipper som for andre SEO-prosjekter. En internasjonal søkemotoroptimaliseringsstrategi må svare:
- Hva bør gjøres?
- Hvem skal gjøre det?
- Når bør det gjøres?
- Hvordan bør det gjøres?
Primært ønsker vi at kunden skal gjøre mest mulig av jobben. Dels er det av kostnadsgrunner, men også fordi det blir bedre. SEO-konsulenten kjenner ikke virksomheten din på samme måte som du som kunde gjør.
Hva er inkludert i internasjonal SEO?
Det er en rekke faktorer som må tas opp i en internasjonal SEO-strategi. Strategien må svare på en rekke spørsmål for å lykkes:
- Hvilke aktiviteter må utføres for at din SEO i Google skal lykkes i tiltenkte markeder?
- Hvordan skal aktivitetene gjøres?
- Hvem skal utføre aktivitetene?
- Når skal aktivitetene gjennomføres?.
I tillegg til dette er det en rekke avgjørelser som bedriftsledelsen må ta for at SEO-strategien skal bli vellykket. Før avgjørelsene er det nødvendig med visse data og innsikt.
Eksempler på spørsmål som strategien for internasjonal SEO svarer på
Her er noen eksempler på problemer som tas opp i en strategisk plan for internasjonal eller global SEO:
- Bør vi bruke TLDer eller mapper?
- Hvilke brukertilpasninger trengs for hvert land?
- Hvordan skal vi håndtere tekster, oversettelser og unikt innhold?
- Hvilke tekniske tiltak må tas (f.eks. flaggside og hreflang)?
- Hvordan skal koblinger håndteres i hvert land?
- Hvordan bør vi navngi nettadresser?
Hvordan implementerer Topdog en strategi for internasjonal SEO?
Den største vanskeligheten i SEO er utførelse. Nesten alle organisasjoner synes det er vanskelig å takle SEO-implementering. Det betyr at vi i Topdog alltid prøver å strukturere informasjonen på en måte som gjør aktivitetene enklere å gjennomføre. Det kan for eksempel være at tekniske aktiviteter dokumenteres innenfor prosjektstøttesystemet til kundens ingeniøravdeling, slik at de kan gjennomgås i god orden og få tilbakemelding fra ingeniøravdelingen. Vi sikrer også at selskapets ledelse fullt ut har forstått konsekvensene av all virksomhet. Vi hjelper også ledelsen med å ta innsiktsfulle beslutninger, slik at implementeringen blir enklere.
Mange av våre kunder velger å la Topdog prosjekt lede forbedringstiltakene når de implementerer en strategi for internasjonal SEO.
Hvis du er interessert i å få Topdog til å hjelpe deg med internasjonal søkemotoroptimalisering i for eksempel Stockholm , Uppsala , Göteborg eller Malmö , ikke nøl med å kontakte oss!
Eksempel fra en strategi for internasjonal SEO
SEO handler om utførelse i et komplekst miljø. For eksempel er det ofte flere ulike avdelinger involvert når SEO gjøres. Derfor er internasjonal søkemotoroptimaliseringsplanlegging viktig. Nedenfor finner du et eksempel på hvordan en plan kan se ut når Topdog implementerer et prosjekt innen internasjonal SEO.
Tydelig planlegging er viktig i internasjonal SEO, da det ofte er et komplekst prosjekt med mange tiltak som må iverksettes for at det skal fungere.Våre tjenester relatert til internasjonal SEO
Våre kunder
Hvorfor bør du ansette Topdog for internasjonal SEO?
Vi i Topdog tilbyr
- Trygge og oversiktlige prosesser
- Klar prosjektplanlegging
- Implementering som fører til resultater
- Genuin interesse for deg som kunde
- Tilpasning til din unike situasjon