Derfor bør du la et SEO-byrå administrere innholdsmarkedsføringen din
Google er verdens største markedsplass for innhold. I denne videoen går Christian gjennom viktigheten av å ha et SEO-byrå som håndterer innholdsmarkedsføringen din.
Transkripsjon av video:
Google – verdens største markedsplass for innhold
Jeg er av den oppfatning at det er et SEO-byrå som skal håndtere innholdsmarkedsføringen din. Grunnen til dette er at Google er verdens største markedsplass for innhold. Der er du informasjonssøkende – innholdssøkende, søkere etter svar på spørsmål. Og det finnes innholdsleverandører – mediesider og andre nettsteder som leverer innhold og svar til søkere. Et SEO-byrå hjelper deg med å matche innholdssøkere og innholdsleverandører. Det er din SEO som skalerer innholdsmarkedsföringen x100
Få Topdog videos & SEO-kunskap direkt i din mailbox!
Vi på Topdog delar med oss av våra kunskaper inom SEO i videoform. Exempel på detta är denna videon där du får lära dig vad VD:ar och manegment team behöver veta för att fatta bra beslut avseende SEO!
Anmäl dig här för fler videos om content marketing!
God plassering i Google betyr trafikk i lang tid fremover
Den andre faktoren som også taler for en SEO for å hjelpe deg med innholdsmarkedsføringen din, tiden din . Jobber du med sosiale medier er det gjerne slik at innholdet du lager er relevant i to til fire dager, men lager du innhold for Google kan det være aktuelt i flere år. Hvis du også får det innholdet til å rangere godt i Google, vil innholdet levere trafikk og endre seg for deg over veldig lang tid. Dette er grunnene jeg mener er sterke grunner til at SEO-selskapene forholder seg til innholdsmarkedsføring og ikke innholdsselskaper. Så gjør et smartere valg og la et SEO-byrå være ditt innholdsmarkedsføringsbyrå