Christian Rudolph
Mitt navn er Christian Rudolf, som eier og driver Topdog. Jeg er en SEO-konsulent og internettmarkedsfører. Topdog er et SEO-byrå og innholdsbyrå for store merker og nettsteder som ønsker å oppnå suksess i sine SEO- eller innholdsmarkedsføringsprosjekter. Jeg driver Topdog og er søkemotorkonsulent fordi jeg er god til å løse komplekse digitale problemer og oppnå positiv endring. Topdog er et Stockholm-byrå med kunder i både Sverige og i utlandet.
Min erfaring innen digital markedsføring
- 15 års erfaring innen digitale medier, hvorav 11 år innen søk. Jeg sluttet å jobbe i finansbransjen i januar 2000 for å starte mitt første e-handelsselskap, og siden den gang har internett vært min plass.
- Har jobbet med søk og digitale strategier for store, kjente svenske merkevarer. Eksempler på prosjekter inkluderer å bygge Betssons søkeavdeling fra bunnen av og dominere casinosegmentet i hele Skandinavia.
Andre prosjekter er
- Brennende
- Handel
- Konsektor
- Erfaren digital prosjektleder og leder.
- Taktisk erfaring med å rangere i de vanskeligste vertikalene i Google, i hele Skandinavia. Har også gjort SEO i USA.
- Klarte også å jobbe med PPC, affiliate markedsføring, e-handel, lenkebygging og innhold.
- Bygget skalerbare prosesser for søk og digital markedsføring.
- Driver SEO-byrået Topdog siden slutten av 2013.
- På fritiden liker jeg mops (en slags hund), friluftsliv, Google og internett (ja, jeg jobber med en av mine interesser), lese, skrive, trene, drikke kaffe (min eneste skruesten) Jeg bor i Stockholm men gjør SEO og Google-prosjekter over hele landet og noen ganger i utlandet.
Presentasjoner om SEO og SEM
Nedenfor finner du noen eksempler på foredrag og presentasjoner jeg har laget. " To søketrender som ingen snakker om " – en presentasjon/foredrag jeg holdt på Sveriges største e-handelsarrangement, Distanshandelsdagen i Gøteborg. " Sveriges største PLA-annonsører " – en presentasjon jeg holdt på IABs årlige søkeseminar. " Catena Media varme eller geit ". Paneldeltaker og debattant på Redeyes årlige seminar om gamblingbransjen. "3 SEO-trender som Google ikke vil at du skal vite om " – Min presentasjon fra Webbdagarna i Gøteborg.
Media
Nedenfor finner du eksempler hvor jeg og Topdog har blitt nevnt som kilde eller grunnlag i media. " Hvor mobilvennlige er svenske e-handlere " – Topdog produserte data for hvor gode svenske e-handlere var til å mobiltilpasse nettsidene sine. " 100 dyreste søkeord i Sverige " – Topdog samlet data om klikkpriser for forskjellige ord i Google. " How the Swedes Googled 2017 "- Topdog produserte de virkelige dataene om hva svenskene faktisk Google. Det er veldig forskjellig fra Googles ordnede data.
Kunder og case SEO
Consector – (video) Her startet vi fra scratch og bygget en trafikk- og salgsmaskin i det nest tøffeste segmentet, lån. Svedea – Anders, tidligere digitalsjef, forteller om hvordan vi endret Svedeas digitale virksomhet Tradera – Alexandra i Tradera forteller hvordan vi påvirker sider med 15-20 millioner url i Google Lifesum -Mattias Storm forteller om hvordan Topdog gjorde SEO for Lifesum i USA
Gode artikler jeg skrev om SEO & søk
Hva er de viktigste faktorene for å lykkes med et SEO-prosjekt Topdogs prosess for å lage tittel og beskrivelse som vinner klikkene Et glimt av fremtidens mediemarked
Podcast-episoder jeg deltok i
Knt om SEO og innholdsmarkedsføring
Hvordan komme i kontakt med meg?
Ikke nøl med å kontakte meg dersom du trenger hjelp med din søkemotoroptimalisering i blant annet Stockholm , Uppsala , Gøteborg og Malmö . Velkommen! Telefonnummer 0708 140 833 Mail: [email protected] Linkedin: https://www.linkedin.com/in/christianrudolf2/